Ambroo: Visst är man förvånad, men nånting gjorde ju Nubben intresserad över honom så det borde ju finnas nått att hämta. Förhoppningsvis bidrar han, men det känns på förhand som om det är en ganska stor chansvärvning. Själv hade jag förväntat mig något yngre i alla fall.
Får se vart det lider. Bra gjort av Nubben att få hit spelare i alla fall. Återstår att se om vi ska såga eller hylla honom.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Får se vart det lider. Bra gjort av Nubben att få hit spelare i alla fall. Återstår att se om vi ska såga eller hylla honom.