1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 786721

Sv: Agera Nubben?
Jari Kaski: Var det en sån som skulle in då? Nej! Är det en sån vi behöver? Nej! Lär han vara bättre och framförallt billigare än en junis på kort sikt? Nej! Behöver jag fortsätta? Nej!

Måste säga att killen nedan har koll;

Namn: Butcher LHF»
Sänt: 2006-11-16 20:20:06
"Haha, grattis till en kanonvärvning...NOT!!! Visst, han blixtrade till mot slutet av säsongen och gjorde några fina strutar, men segare skridskoåkare får man leta efter. Tror dessutom inte att han gick in i en enda närkamp eller delade ut en tackling på hela säsongen, med andra ord så är han väääldigt bekväm ute på isen. Mycket konstig värvning av Kent Norberg."

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...