jonmannen: tja nånting måste ju Nubben ha gjort i Tjeckien. Men visst, ifjol visste han inte vem Jan Benda var så vi får väl inte hoppas för mkt nu...
Hur pass vågar vi lita på uttalanden till press? Man säger en sak och gör en annan... Såvida inte Nubben verkligen tycker att Machulda är en värdig ersättare till (någon) av de skadade forwardsen, och då är det riktigt oroande.
Machulda... fan vi leder serien i världens kanske näst bästa liga. Wake up!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hur pass vågar vi lita på uttalanden till press? Man säger en sak och gör en annan... Såvida inte Nubben verkligen tycker att Machulda är en värdig ersättare till (någon) av de skadade forwardsen, och då är det riktigt oroande.
Machulda... fan vi leder serien i världens kanske näst bästa liga. Wake up!