RocknRolf2: Med tanke på att de skadade spelarna kommer att komma tillbaka så kanske man inte jagar en i samma klass, utan en som kommer göra sitt under en period vilket kommer medföra att man har ett starkare lag än man hade men inte lika starkt som när den skadade fanns med. Däremot så borde laget bli ganska mycket bättre då man fått tillbaka spelarna som är skadade då truppen breddats en hel del.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
RocknRolf2: Med tanke på att de skadade spelarna kommer att komma tillbaka så kanske man inte jagar en i samma klass, utan en som kommer göra sitt under en period vilket kommer medföra att man har ett starkare lag än man hade men inte lika starkt som när den skadade fanns med. Däremot så borde laget bli ganska mycket bättre då man fått tillbaka spelarna som är skadade då truppen breddats en hel del.