Samtidigt har du redan ett antal ungtuppar i laget. Och den gamle tjecken har åtminstone rutin.
Jag är ÖVERTYGAD om att han inte ses som ersättare till Warg, Pärsinen eller Carlsson.
Jag tror att det var typ ett reaerbjudande... Som när jag var på Coop Forum i dag och köpte 1 kg maskindiskmedel för 49 kr... Jag köpte diskmedlet... Men också det som stod på inköpslistan.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag håller i viss mån med men...
Samtidigt har du redan ett antal ungtuppar i laget. Och den gamle tjecken har åtminstone rutin.
Jag är ÖVERTYGAD om att han inte ses som ersättare till Warg, Pärsinen eller Carlsson.
Jag tror att det var typ ett reaerbjudande...
Som när jag var på Coop Forum i dag och köpte 1 kg maskindiskmedel för 49 kr...
Jag köpte diskmedlet... Men också det som stod på inköpslistan.