Skarin: tja, är Machulda billig så är det bara en typisk panikvärvning. Då kan jag väl möjligtvis svälja det något, så vida han inte är SÅ dålig som jag befarar. Men... är Machuldas pris ungefär runt genomsnittet i laget eller mer så är det en katastrofvärvning och ett hån mot alla ordinarie i laget som nu tjänar mindre pröjs än han.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men... är Machuldas pris ungefär runt genomsnittet i laget eller mer så är det en katastrofvärvning och ett hån mot alla ordinarie i laget som nu tjänar mindre pröjs än han.