1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 786935

Sv: Agera Nubben?
Jari Kaski: Tss... Så du tror att Tenkrat hade varit gratis? Snacka går ju, men jag tror knappast att man väljer att sitta med 15 avlönade seniorforwards när allt kommer omkring. Det var ifjol det ja och han matchade med Bartecko som förmodligen är seriens bästa playmaker, men varför fick han inte nytt kontrakt med Luleå? Han har ju verkligen visat spetskvalitet i en riktig klassliga denna sässe... Ifol var ifjol... I år är vi ett absolut topplag och jag kan då inte förstå varför man värvar en fd om man har ambitionen att ligga kvar där.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer