1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 786989

Sv: Agera Nubben?
Nedstående citat är taget ur LHF forum på svenska fans!

"Namn: Ruisma » Svara på inlägg
Sänt: 2006-11-16 20:20:17
Hur fan kan Kerman få spela ännu? Machulda är klasser bättre än finnen."

JO tack Luleå ratade Machulda för Kerman och alla vet hur bra kerman var förra året i rätt miljö Mora. Men nu med Lener i Båset är det bara skit med kerman?

Machulda kommer prestera bra i ett så pass fint gäng som Timrå!!!

Jag tror på honom och om han blir en flopp så får jag stå mitt kast men jag hoppas över allt annat att denn Tjeck nu ska vara nyttig för Timrå!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...