Känns ändå som en "legoknektsvärvning". En smula stolthet försvann från TIK i o med detta nyförvärv. F-n vi leder serien! Kör med juniorer tills vi hittar en klasspelare (som spelar längre än en halv säsong). Så vikitgt är det inte att vinna ligan. Pinsamt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Känns ändå som en "legoknektsvärvning". En smula stolthet försvann från TIK i o med detta nyförvärv. F-n vi leder serien! Kör med juniorer tills vi hittar en klasspelare (som spelar längre än en halv säsong). Så vikitgt är det inte att vinna ligan. Pinsamt.