RocknRolf2: Terapi, visst. Men måste du explodera så sanslöst? Det finns liksom ingen balans i din närvaro. Går det bra skriver du ett tvåradersinlägg i veckan. När det går dåligt eller värvas fel bombar du sönder gästboken med matchtäta intervaller.
Du har all rätt att tycka som du vill, och i just det här fallet delar jag som sagt din skepsis. Men ta det lite lugnt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Du har all rätt att tycka som du vill, och i just det här fallet delar jag som sagt din skepsis. Men ta det lite lugnt.