Inte utan att man höjde sina buskiga, när man hörde om Maschoulda (?)! Men att riva upp himmel o jord innan vi sett karln spela i år är väl att ta i, ge karln en chans! Vem vet efter den här säsongen kanske alla skriker att vi måste ha kvar honom. Själv ligger jag cool lugnt tillbakalutad o läppjar på en syrlig tomat.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vem vet efter den här säsongen kanske alla skriker att vi måste ha kvar honom.
Själv ligger jag cool lugnt tillbakalutad o läppjar på en syrlig tomat.