1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 787172

Sv: Agera Nubben?
diffe: Vem/vilka tycker att han fått hjärnsläpp och bör avgå? Visst, Machulda är skit i sammanhanget då de flesta förväntade sig en Tenkrat... Det är inte konstigt att folk reagerar negativt och att vissa überdissar mer än andra är väl egentligen inte heller nåt vidare märkligt. Att du sen jämför honom med Nyllet-värvningen känns inte relevant. De är två skilda spelartyper och de värvades genom två helt olika grundtänk... Visst har Nubben gjort ett bra jobb, men det kan alltid bli bättre. Personligen så har jag varit, och är fortfarande med tanke på nuvarande situation, väldigt kritisk till att man inte startade säsongen med 14 forwards (utöver Wennerberg) som var det uttalade målet. Hade så varit fallet så hade man inte hamnat i den här sitsen...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer