Ambroo: Håller mé, det är inte en " ställa in skridsko match" vilket jag hoppas vi slipper se. Men med den inställningen som Tik visade i tisdags, tror jag nog det blir 3 points. Skall bli intressant å se, den så redan nedgjorda MACHULDA debuttera, hoppas han hamnar som Tifo innan säsongen är över ?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Håller mé, det är inte en " ställa in skridsko match" vilket jag hoppas vi slipper se.
Men med den inställningen som Tik visade i tisdags, tror jag nog det blir 3 points.
Skall bli intressant å se, den så redan nedgjorda MACHULDA debuttera, hoppas han hamnar som Tifo innan säsongen är över ?