DJ Hemp: Drömscenariot har jag redan målat upp i min hjärna. Nästa lördag vill jag läska med lulingarna i The Sportsbar med ett brett leende på läpparna inför förbryllade lappar som bara ruskar på huvudet och kliar sig i huvudet och utbrister "Vad f-n har ni gjort med Machulda? Han är ju för bövelen bäst på plan! Har ni dopat honom? Vi kan inte tro att det är samma spelare som vi hade i vårat lag ifjol! Det måste vara hans ohängde halvbroder eller svåger ni värvat! För det här ju för fasen makabert!"
Smaka på det!
Sedan kommer jag sova gott på hotellet med min andra hälft som håller på Luleå!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Smaka på det!
Sedan kommer jag sova gott på hotellet med min andra hälft som håller på Luleå!
Yeah Right!