1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 787328

Sv: Agera Nubben?
Till att börja med, en underbart flödande debatt. Jag kan följa denna debatt om för och emot värvningar lätt tillbakalutad i år tack vare vår förnämliga position i tabellen. Likande värvardebatter i fjol gjorde ju att man nästan fick hjärblödning. Nu känns det lite lyxdebatt...

Sen till det geniala i värvningen av Mc Hulda(har för mig att det var Lulefansens benämning av honom ifjol). Timrå slår ju bäst ur underläge, det är tydligt bevisat senaste åren, och med Mc Hulda och medföljande domedagsprofetior så känns det plötsligr som vi slår ur underläge.
Genialt Nubben & Co att få serieledare att vara underdogs.

Bara 26 poäng ner till kvalplats nu.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer