r8n: Apropå Espen och lustiga Norgehistorier (är väl bara Stephen Foyne) som blivit kult i Timrå.
Vart tog dansken vägen som försvann hastigt och mindre lustigt i samma veva som Espen lirade i juniorlaget?
Kommer inte ihåg namnet på honom men minns att han försvann till Mif Redhawks och sedan har man inte hört någonting mer. Flyttade han till Danmark, slutade han med hockeyn eller vad?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vart tog dansken vägen som försvann hastigt och mindre lustigt i samma veva som Espen lirade i juniorlaget?
Kommer inte ihåg namnet på honom men minns att han försvann till Mif Redhawks och sedan har man inte hört någonting mer. Flyttade han till Danmark, slutade han med hockeyn eller vad?