Jag har halvtaskiga vibbar idag. Laget verkade grymt sletet senast mot fbk. Hur mycket hinner man återhämta sig på knappt två dygn? - Hoppas på en jävla massa men jag är skeptisk. Hoppas verkligen på seger men är nog nöjd med en pinne. Ja ja 1.47 kvar till nedsläpp...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag har halvtaskiga vibbar idag. Laget verkade grymt sletet senast mot fbk. Hur mycket hinner man återhämta sig på knappt två dygn? - Hoppas på en jävla massa men jag är skeptisk.
Hoppas verkligen på seger men är nog nöjd med en pinne.
Ja ja 1.47 kvar till nedsläpp...