ernie eagle: Bara för att du var så snäll att komma på Sundsvall - Leksand och bidra med 90 kronor plus eventuella fikapengar till vår kära förening så har jag personligen tagit reda på spelaren du söker. Tjänster och gentjänster som man brukar säga.
Nåväl. Spelaren du söker heter Marco Pettersson. Gick som bekant till Malmös juniorlag för att efter det spela 3 säsonger i Odense i danska ligan. Vart han spelar denna säsong är däremot oklart. Rykterna tyder på att han har lagt av.
Välkommen tillbaka till Gärdehov nån dag käre ernie :)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nåväl. Spelaren du söker heter Marco Pettersson. Gick som bekant till Malmös juniorlag för att efter det spela 3 säsonger i Odense i danska ligan. Vart han spelar denna säsong är däremot oklart. Rykterna tyder på att han har lagt av.
Välkommen tillbaka till Gärdehov nån dag käre ernie :)