Fy f*n va dåligt det var i dag. Bland det sämsta jag sett. Hur svårt ska det vara att slå ett pass?
Näe, i dag var SAIK bättre på isen och på läktaren. Roligt att vårt nyförvärv hann vara med i ett par minuter innan han blev skadad. Det är helt jävla otroligt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Näe, i dag var SAIK bättre på isen och på läktaren. Roligt att vårt nyförvärv hann vara med i ett par minuter innan han blev skadad. Det är helt jävla otroligt.
GAHH!!!