Frella: Som det ser ut nu kommer vi att torska en fyra fem matcher på raken. Det går ju inte att ha 6 ordinarie spelare på skadelistan.
Tycker att man måste kasta in ett gäng J20-spelare dom närmaste matcherna så att man kan gå runt på fyra femmor. Strålman tex kan ju för fan inte lira halva matcherna varannan dag utan att ta slut.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Som det ser ut nu kommer vi att torska en fyra fem matcher på raken. Det går ju inte att ha 6 ordinarie spelare på skadelistan.
Tycker att man måste kasta in ett gäng J20-spelare dom närmaste matcherna så att man kan gå runt på fyra femmor. Strålman tex kan ju för fan inte lira halva matcherna varannan dag utan att ta slut.