RTS: Heh ja det är lite tjusning med SAIK's ställ, speciellt i dagens match då man gång på gång trodde det var 5 bålgetingar som jagade Timrå. För övrigt är jag riktigt allergisk mot getingar.
Men som du säger Timrås ställ är ändå snyggast i dagsläget, men det går ju att göra den bättre - dvs mindre reklam, korrigera ränderna på axlarna och naturligtvis TALLARNA! :)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men som du säger Timrås ställ är ändå snyggast i dagsläget, men det går ju att göra den bättre - dvs mindre reklam, korrigera ränderna på axlarna och naturligtvis TALLARNA! :)