Här försöker man hålla modet uppe och finna det positiva i allt elände som drabbar oss..
Det saknas inte stjärnor i TIK.. Det finns flera spelare som kan vinna matcher åt oss.
Machulda och nu Laine är värvade som avlastning.. Dom har bra rutin och kommer att göra sitt jobb. (Machulda.. när han är hel igen förståss) Sen tror jag att vi kommer att få se mer av t ex Österholm i kväll... 3-4 byten/period kanske.. Beroende på matchbild.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Glöm inte att detta är positiva klubbens forum..
Här försöker man hålla modet uppe och finna det positiva i allt elände som drabbar oss..
Det saknas inte stjärnor i TIK..
Det finns flera spelare som kan vinna matcher åt oss.
Machulda och nu Laine är värvade som avlastning.. Dom har bra rutin och kommer att göra sitt jobb. (Machulda.. när han är hel igen förståss)
Sen tror jag att vi kommer att få se mer av t ex Österholm i kväll...
3-4 byten/period kanske.. Beroende på matchbild.