Men jag tror samtidigt att alla supportrar förstår det läget laget befinner sig i och alla skulle nog acceptera att man körde med juniorer under denna skadeperiod. Bättre att värva kvalité i stället för kvantitet. Nu är det ju extrem många skador. Två hela kedjor borta. Men det hade varit roligare med juniorerna, upp med Kupec o hela bunten.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men jag tror samtidigt att alla supportrar förstår det läget laget befinner sig i och alla skulle nog acceptera att man körde med juniorer under denna skadeperiod. Bättre att värva kvalité i stället för kvantitet. Nu är det ju extrem många skador. Två hela kedjor borta. Men det hade varit roligare med juniorerna, upp med Kupec o hela bunten.