1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614982 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 788490

Sv: Nyförvärv
Varför allt tjat om juniorer?? Är de inte tillräckligt bra så får de inte spela så enkelt är det. Alla ni som skriker efter juniorer vet ni vilken klass de håller eller(jag vet inte heller men jag litar på klubbledningen med Nubben i spetsen)??

Bedömningen från ledningen är väl den att vi inte har någon junior som är självklar och tar plats därför värvar nubben. Skulle nubben anse att vi hade tillräckligt bra juniorer så skulle han inte öppna stora plånboken. Att TIK inte släpper fram juniorer stämmer inte eftersom Moe har fått chansen denna säsong och tagit den.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer