Talangscouten: Angående Str´ålman så håller jag med.. Han borde få en match med 10 min speltid..
Han verkar inte.. Som Jonte. Bli hetare och hetare ju mer han spelar. (Och ju färre tänder han har) Men dom är ju å andra sidan ganska olika spelartyper oxå.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Angående Str´ålman så håller jag med..
Han borde få en match med 10 min speltid..
Han verkar inte.. Som Jonte. Bli hetare och hetare ju mer han spelar. (Och ju färre tänder han har)
Men dom är ju å andra sidan ganska olika spelartyper oxå.