1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 788576

Sv: Nyförvärv
Talangscouten: Kupec lite väl lätt vid sargen också..men jag tycker O.Johansson skulle släppas fram ordentligt!
Det sägs visserligen ofta att han inte jobbar tillräckligt i defensiven men det kan ju förbättras snabbt när han kommer in i matcherna o känner hur de andra jobbar o sliter..

Ja menar V. Mac-hulda är ju inte heller så känd för defensiven o nu är han ju skadad så varför inte ge Oscar.. (den andre II) J. chansen REJÄLT ikväll istället för att som vanligt låta honom nöta bänk mestadels när han står uppsatt i laget.

Blir ju inte lättare längre fram om vi sjunkit i tabellen att ge den killen en fair chans..till utveckling. Får han så sätta en pyts så kanske det verkligen lossnar framöver.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer