Ambroo: Oj ja då har vi verkligen 5 hela kedjor i laget hoppas inte detta skapar oro i laget, visst ska det finnas kunkurrens men man ska ju inte bli orolig föra att bänka bara för man råkat göra ett misstag!!!
Ja ska bli spännadne att se hur laget i sig kommer tackla den situationen framöver.
Enda jag kan gå på är att mitt innebandy lag stötte på konkurrens och ja nu har 5-6 gubbar blivit kikade, eller gått pga dispyt med tränaren, och vi hade 4 femmor men spela bara 15 per match.
Visst är detta inte ngn värde mätaren men tänkte, Ja jag tänkte visst en lite korkade tanke som ja ni nu fått läsa, orkar inte sudda :D
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja ska bli spännadne att se hur laget i sig kommer tackla den situationen framöver.
Enda jag kan gå på är att mitt innebandy lag stötte på konkurrens och ja nu har 5-6 gubbar blivit kikade, eller gått pga dispyt med tränaren, och vi hade 4 femmor men spela bara 15 per match.
Visst är detta inte ngn värde mätaren men tänkte, Ja jag tänkte visst en lite korkade tanke som ja ni nu fått läsa, orkar inte sudda :D