Jo visst kan det vara så...men här har vi ändå en förening som bedrivs som en proffessionell verksamhet med heltidsanställda spelare med en riktig lön. Jag tror spelarna vet vad som gäller och uppträder som heltidsproffs.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jo visst kan det vara så...men här har vi ändå en förening som bedrivs som en proffessionell verksamhet med heltidsanställda spelare med en riktig lön. Jag tror spelarna vet vad som gäller och uppträder som heltidsproffs.