Ja, men det var då ett väldigt tjat om dessa nyförvärv! Varför gnälla innan vi vet vem han är, Nubben har till 80-90% gjort kanonvärvningar för Timrå! Få sportchefer har väl lyckats såå bra som Nubben, o ibland blir det nån enstaka flopp, so What? Det positiva överväger!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Få sportchefer har väl lyckats såå bra som Nubben, o ibland blir det nån enstaka flopp, so What? Det positiva överväger!
Jag tror på Laine, tills motsatsen bevisats!!!!