andyo: Jo..undrar om våra värvningsansvariga här på HS har ringt Jagr ännu? en målkung att stoppa in i förstalinen är säkert intresserad av en transfer.
Z:a vill oxå komma, fast han är inte välkommen han har gjort för lite poäng denna sässe.. Tyckte det skulle bli jobbigt att lira i 5:e linen när alla skadade spelare är tillbaka.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jo..undrar om våra värvningsansvariga här på HS har ringt Jagr ännu?
en målkung att stoppa in i förstalinen är säkert intresserad av en transfer.
Z:a vill oxå komma, fast han är inte välkommen han har gjort för lite poäng denna sässe..
Tyckte det skulle bli jobbigt att lira i 5:e linen när alla skadade spelare är tillbaka.