Laken: Jo man kan tycka det... Jag är övertygad om att Boork och Sundlöv i Brynäs hade satsat på just juniorer. Vilket de gjort sedan Boork kom.
Man kanske förlorar på det kortsiktigt men man vinner på det i långa loppet då junisarna får värdefulla erfarenheter och kunskaper om vad som krävs för att spela på svensk elitnivå.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Man kanske förlorar på det kortsiktigt men man vinner på det i långa loppet då junisarna får värdefulla erfarenheter och kunskaper om vad som krävs för att spela på svensk elitnivå.