Jimmy: LHC skulle satsa 15 miljoner på nyförvärv årligen har jag för mig att det står i artikeln i dagens pappersupplaga av Expressen.
Har aldrig gillat LHC, det är väl den klubb som vi Timråsupportrar har minst gemensamt med utan att ta till överdrifter.
Den citat "rike snubben" du menar sitter säkert i en röd stuga någonstans på Östgötaslätten och tittar ut över de milslånga viderna samtidigt som han slår sig för bröstet och säger "allt du ser härifrån är mitt" till ordföranden i LHC.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Har aldrig gillat LHC, det är väl den klubb som vi Timråsupportrar har minst gemensamt med utan att ta till överdrifter.
Den citat "rike snubben" du menar sitter säkert i en röd stuga någonstans på Östgötaslätten och tittar ut över de milslånga viderna samtidigt som han slår sig för bröstet och säger "allt du ser härifrån är mitt" till ordföranden i LHC.