1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 790334

Sv: TIK MVP
JimmyH: Förbannade skit oxå! Jag som tänkte ligga lågt. Måste du väcka känslorna till liv och få en sjukt sugen på att skriva igen.

Du är ju magisk mänscha! Helt otroligt vilken vacker lista! Jag blir tårögd alltså. Tåren trillar ned för kinden just nu.

Du skall alltid lyckas med konststycket att beröra, förföra, uppröra, roa och oroa.

Ibland är det skitjobbigt tycker jag. Som nu t ex. Varför just nu?

Jag har inte tid!

Men bara för att du är så fruktansvärt erotisk och oemotståndlig så tvingar du mig likt förbannat att vika tid åt det sentimentala.

Nästa gång kan du väl fråga först innan du skriver sådan här genialsk läsning igen - ok?

Puss i ljumsken ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...