1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614876 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 79035

Sv: LHC
Johan J: Lät bara som att du tyckte att LHC köpt sig till framgång. Vi gör som alla andra lag, köper och utvecklar spelarna till riktiga lirare med stora LHC-hjärtan. Och ekonomin är det full kontroll på. Ny hall står färdig om 1 1/2 år. Hockeyn lever och drömmen om SM-Guld är ingen utopi längre. Men det kommer att ta ett par år till, vi ska till slutspel nästa säsong. Avundsjukan från andra klubbar står som spön i backen och det förstår jag. Vi lärde oss en hel del efter säsongen 99-00, hoppas Timrå lär sig något av den här. Rock`n Roll! LHC!!!!!!!!!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer