73Sjöbba: Antar att du är ironisk där så jag skiter i å kommentera :)
uhahl: Asså jag vet inte riktigt längre. Förut var jag också en som var irriterad över att Kenta å Nubben inte tog upp några juniorer. Men det är jag inte längre för framtiden har visat att de gjort relativt rätt i sin bedömning. Just nu leder Timrå serien och jag är ytterst tveksam om man gjort det om t.ex. Oscar Johansson och Henrik Österholm spelat i a-laget istället för t.ex. Björn Svensson och Oscar Sundh eller i princip 2 stycken andra forwards i truppen - Men det finns ju inga bevis för det, utan bara spekulationer.
Jag litar på både Kenta och Nubben fullt ut nu i alla fall när det gäller juniorer.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
uhahl: Asså jag vet inte riktigt längre. Förut var jag också en som var irriterad över att Kenta å Nubben inte tog upp några juniorer. Men det är jag inte längre för framtiden har visat att de gjort relativt rätt i sin bedömning. Just nu leder Timrå serien och jag är ytterst tveksam om man gjort det om t.ex. Oscar Johansson och Henrik Österholm spelat i a-laget istället för t.ex. Björn Svensson och Oscar Sundh eller i princip 2 stycken andra forwards i truppen - Men det finns ju inga bevis för det, utan bara spekulationer.
Jag litar på både Kenta och Nubben fullt ut nu i alla fall när det gäller juniorer.