wap.hockeysnack.com Albert: Som Brynäsare är man less att bara junisar får chansen istället för att värva avpolleterade finnar, slovaker... MEN låter man junisarna få chansen såvill dom spela i Brynäs. Boorken har lite chänsle för det. Minns inte vilken match ni i nutid som Morin hade ÖVER 20min. Tror Alcén härjade runt i samma match. Man måste våga chansa iblan eller om det beror på att vi är snåla ;-/
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Albert: Som Brynäsare är man less att bara junisar får chansen istället för att värva avpolleterade finnar, slovaker... MEN låter man junisarna få chansen såvill dom spela i Brynäs. Boorken har lite chänsle för det. Minns inte vilken match ni i nutid som Morin hade ÖVER 20min. Tror Alcén härjade runt i samma match. Man måste våga chansa iblan eller om det beror på att vi är snåla ;-/