1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 79158

Sv: LHC
Kasparov: Noname med noll meriter...? Han spelade ju i TIK för några år sen o var mkt bra då... Värvades av Frölunda o lyckades hyfsat även där o blev NHL-proffs i Florida, där platsade han inte o fick lira farmarlagshockey... Sedan blev det Europaspel i Finland o England sedan har han denna säsong varit mycket bra i Skellefteå, tuff defensivt och en hel del poäng framåt oxå... Tror inte han skulle göra bort sig men det är ju vad tycker... Han skulle väl inte värvas som nån back i förstalinen direkt...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer