ernie eagle: För tillfället ser det väl ut som om modo inte kommer ha fler än 1 back nästa säsong. Hedlund. Och nog för att han varit över förväntan är en tonåring som väger typ 2/3 av vad en back borde bygger man inget backspel runt.
Hoppas han bygger på sig och utvecklas ännu mera. Då kan ju alla LHF:are klanka på att modo låssas vara plantskola när de har hockeygym som lockar folk utifrån eller köper in junisar och alla LHF:are tror att modo fansen tror att det är urmodoiter.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Hoppas han bygger på sig och utvecklas ännu mera.
Då kan ju alla LHF:are klanka på att modo låssas vara plantskola
när de har hockeygym som lockar folk utifrån eller köper in junisar och alla LHF:are tror att modo fansen tror att det är urmodoiter.