1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 793324

Sv: Skadeskjutna röda örnar vs vingklippta röda hökar
dr-nix: Känner att jag bara måste bidra med min bild av det hela också innan diskussionen avslutas. Jag reagerade med förvåning och en smula olust när publiken, tillräckligt många för att det definitivt inte skulle handla om de enstaka MIF-fans som fanns på plats och tydligt hemmahörande på den sida klacken finns, buade högt och ljudligt när TIK hmnat i 0-2 underläge samt uppträdde klart darrigt på isen.

Darrigt spel, risk för förlust mot jumbogänget...visst, kan först att man blir frustrerad och besviken. Det var även jag i det läget. Men bua?!? Dåligt!! Jag förstår spelarna...publikreaktionen gick nämligen inte att misstolka. Hur gärna vi än vill komma med efterhandstolkningar så här i eftertankens kranka blekhet....

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...