Gidde: Att inte kunna gissa sig till eller förstå uppenbar ironi/humor ser jag som en konst av författaren och därför aktar jag mig för att använda mig av just smileys eftersom jag allt som oftast hoppas på att få igång en debatt och även ett gott skratt hos mig själv.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Gidde: Att inte kunna gissa sig till eller förstå uppenbar ironi/humor ser jag som en konst av författaren och därför aktar jag mig för att använda mig av just smileys eftersom jag allt som oftast hoppas på att få igång en debatt och även ett gott skratt hos mig själv.