Joji, igår skrev du minsann att jag inget förstod (angående det uteblivna tacket från spelarna). Det var väl inte särskilt snällt?! Nästan så att jag kände mig lite kränkt där, banne mig...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Joji, igår skrev du minsann att jag inget förstod (angående det uteblivna tacket från spelarna). Det var väl inte särskilt snällt?! Nästan så att jag kände mig lite kränkt där, banne mig...