Visst är det för j..ligt! Här sitter vi och försöker knåpa ihop 3 femmor p.g.a alla f-benade skador! Å samma visa för er.... Inte helt otroligt att ni får möta Dahlberg imorrn, hemplockad från S-vall! ;)
Anledningen är att greken vi har i kassen nu är helt oduglig på den här nivån! Tror det var någon från er som skrev, när vi värvat killen, att det enda killen kan är väl att laga till en riktig god tsatziki.... Mmmm.... möjligtvis duger han till det!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Inte helt otroligt att ni får möta Dahlberg imorrn, hemplockad från S-vall! ;)
Anledningen är att greken vi har i kassen nu är helt oduglig på den här nivån! Tror det var någon från er som skrev, när vi värvat killen, att det enda killen kan är väl att laga till en riktig god tsatziki....
Mmmm.... möjligtvis duger han till det!
Suck....