Skön seger igår! Känns underbart att slå just Timrå (varför vet nog alla), eran coachning verkar vara under all kritik, lika så Skellefteåsönerna Backlund och Hedström. Pinsamt att den sistnämnda är från Skellefteå i min mening, han är ett vandrande skämt!
Nog om Jonte. Kan ju passa på att hälsa till bl.a Ambro och Per hApps som är och besöker våran supportersite stup i ett...Gillar att Timråfansen och Timråspelarana haft en öppen konflikt, sånt är kul att läsa!
Fortsätt bua på laget gubbs och fortsätt spy galla över Backe/Jonte så blir detta guld. För det är ju så, att den enda sanna glädjen är skadeglädjen... TACK för mig.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Känns underbart att slå just Timrå (varför vet nog alla), eran coachning verkar vara under all kritik, lika så Skellefteåsönerna Backlund och Hedström. Pinsamt att den sistnämnda är från Skellefteå i min mening, han är ett vandrande skämt!
Nog om Jonte. Kan ju passa på att hälsa till bl.a Ambro och Per hApps som är och besöker våran supportersite stup i ett...Gillar att Timråfansen och Timråspelarana haft en öppen konflikt, sånt är kul att läsa!
Fortsätt bua på laget gubbs och fortsätt spy galla över Backe/Jonte så blir detta guld. För det är ju så, att den enda sanna glädjen är skadeglädjen... TACK för mig.