Ja du har ju sett hur vimsigt det varit i försvaret på sistone...det är en himla tur att Svebba är tillbaka så att det blir någon ordning igen. När Svedberg försvann så började laget förlora, så enkelt är det...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ja du har ju sett hur vimsigt det varit i försvaret på sistone...det är en himla tur att Svebba är tillbaka så att det blir någon ordning igen. När Svedberg försvann så började laget förlora, så enkelt är det...