Kanske bäst det. Men helt allvarligt...om du bortser från dina förutfattade meningar angående Svedberg så är han gjuten på två backpar. Han petar både Styf, Koskinen samt Moe med lätthet.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kanske bäst det. Men helt allvarligt...om du bortser från dina förutfattade meningar angående Svedberg så är han gjuten på två backpar. Han petar både Styf, Koskinen samt Moe med lätthet.