Jag som inte är Timråit vill iaf berömma Magnus Nilsson, han påninner om Kåberg. Jobbar sliter och retar gallfeber på motståndarna!! Dock på ett schysst sätt till skillnad mot exempelvis Ledin!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag som inte är Timråit vill iaf berömma Magnus Nilsson, han påninner om Kåberg. Jobbar sliter och retar gallfeber på motståndarna!! Dock på ett schysst sätt till skillnad mot exempelvis Ledin!