1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 802436

Sv: Vad är det för fel på Hahl?
Hahl Bundy:

Ja detta är för jävligt 2/3 delar av våran 1:a line är inte med på ett bra tag.
+ alla andra jävla skador, men med bra spel och mycket skicklighet (och en del flyt) har vi i allafall 52 poäng !!!!!
Nu ska vi se till att skrapa ihop 10-12 poäng till så är slutspelet klart.Då har vi ordinarie lag som absolut kan gå hela vägen !!!! (tro mig).Men det som känns lite jobbigt nu är att vi har mycket folk borta dom närmsta omg.

Jag ser det som mycket viktig match i morgon , vinst = Dif absolut avhängda
Ovagjort = helt ok
Förlust = Dif med igen

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer