Varför, jag säger varför fungerar aldrig webradion från Globen? Det är ju inte så att den ligger svåråtkomlig för de nödvändiga radiosignalerna. Eller så gör den skäl för sitt namn även där, ja att den passar så otroligt dåligt för sporten ishockey att inte heller radio går att sända därifrån.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Varför, jag säger varför fungerar aldrig webradion från Globen? Det är ju inte så att den ligger svåråtkomlig för de nödvändiga radiosignalerna. Eller så gör den skäl för sitt namn även där, ja att den passar så otroligt dåligt för sporten ishockey att inte heller radio går att sända därifrån.
Kämpa Timrå!