Har webkommentatorerna gått och sagt upp sig i vild protest över Djurgårdens läge i tabellen eller har någon mupp bara glömt att koppla ihop sändningssladdarna eftersom jag har Sportradion fast jag valt den så kallade extrasändningen från globen?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Har webkommentatorerna gått och sagt upp sig i vild protest över Djurgårdens läge i tabellen eller har någon mupp bara glömt att koppla ihop sändningssladdarna eftersom jag har Sportradion fast jag valt den så kallade extrasändningen från globen?