Metal Guru: Frölunda har varit på uppgång en längre tid nu. LHC har väl blandat och gett speciellt på bortais genomgående under säsongen. Men 5-0 är lite väl stora siffror. Mora har varit jämndåliga mest hela tiden. HV, däremot, har ju varit genomgående bra bortsett från en något tveksam start. Därför är 5-1 till Mora riktigt överraskande. Att DIF har 5-0 på Timrå säger väl egentligen allt om vilken form laget befinner sig i för tillfället. Jag läste nånstans att DIF hade en (1) trepoängare den senaste månaden. En trepoängare. Efter kvällens match så har man en till, det är ju självklart.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är härdande att vara TIKare!